Правила обміну та повернення
Будь ласка, перед оплатою обраного товару уважно прочитайте наступні пункти:
- Це категорія товарів, які продаються в магазинах Secret Place, тому задля безпеки та здоров'я громади, придбані товари не підлягають обміну чи поверненню з моменту їх надходження до поштового відділення.
- Перед відправкою фахівці перевіряють товари на наявність візуальних дефектів, технічні характеристики, дезінфікують продукцію та пакують її в оригінальну упаковку.
- Цілісні вироби з еластику та силікону проходять аналогічну візуальну перевірку, обробку та пакування (запечатані вироби не відкриваються).
Товари які продаються в магазині Secret Place не підлягаються обміну
Вибір продуктів онлайн може бути складним завданням. Тому ми намагаємося надати якомога більше інформації про кожен товар. Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, звертайтеся до наших консультантів через месенджер або електронну пошту. Будьте впевнені, що ваша інформація та запитання будуть суворо конфіденційними.
Ми рекомендуємо уважно читати і уточнювати деталі, які вас цікавлять, оскільки повернення коштів за покупки, зроблені в рамках близьких стосунків, неможливе. Замовлення вважається завершеним незалежно від того, чи була відкрита упаковка.
Це єдиний спосіб гарантувати, що кожному клієнту продається новий і безпечний продукт.
Постанова Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994р. N 172
ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)
- Корсетні товари
- Натільна і постільна білизна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- пір'яні і пухові вироби
- рукавички
- тканини, тюлеві, гардинні і мереживні полотна
- зубні щітки
- мундштуки
- гребінці і масажні щітки
- товари в аерозольній упаковці
- парфюмерно-косметичні вироби
- перуки
- лікарські препарати та засоби
- предмети особистої гігієни (більшість товарів інтимного призначення).
ПРАВИЛА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТОВАРУ:
Щоб девайси служили за своїм призначенням довше, ознайомся зі наступними пунктами:
- Заряджайте прилади, які заряджаються від мережі, тільки в сухих умовах.
- Занурювати у воду можна лише ті вироби, які виробник позначив на коробці.
- Від типу матеріалу, з якого виготовлена іграшка, залежить тип догляду за нею.
- Не забудьте змастити виріб перед використанням лубрикантом. Тип мастила також залежить від матеріалу іграшки.
- Відкривайте коробку якомога обережніше, щоб уникнути механічних пошкоджень виробу.
- Використовуйте виріб тільки в чистих умовах.
ГАРАНТІЯ:
Надається тільки на електричні вироби. Гарантійний термін становить один рік від дати виготовлення.
Якщо протягом гарантійного терміну товар даного типу і виробника вийшов з ладу, будь ласка, зв'яжіться з нами, і ми замінимо його на аналогічний товар. Важливо відзначити, що заміна можлива тільки в тому випадку, якщо оригінальна упаковка не пошкоджена і збережені всі супровідні вкладиші і сам пристрій.
Якщо виріб має механічні пошкодження, має ознаки самостійного ремонту, а також якщо відсутня упаковка або вкладиші, заміна неможлива. Обладнання також не підлягає обміну, якщо воно використовувалося не за призначенням або якщо були порушені правила експлуатації, зазначені в інструкції.
Правила обміну товару з виробничим браком або дефектом
Якщо під час перевірки у придбаному вами товарі буде виявлено виробничий дефект або несправність, не хвилюйтеся!
Ми замінимо дефектний товар на новий і оплатимо витрати на зворотну доставку.
Будь ласка, поверніть невикористаний, чистий товар в оригінальній заводській упаковці і в тому ж стані, в якому ви його отримали (зарядний кабель, інструкція з експлуатації тощо).
Після прибуття ми почнемо з розпакування посилки з підозрілим дефектним продуктом і діагностуємо його за допомогою відеозапису.
Якщо підтверджується виробничий брак
Ми надішлемо вам новий товар. На практиці це займає 1-2 дні з моменту отримання товару. Однак ми офіційно залишаємо за собою право обміняти товар протягом 14 днів з моменту отримання.
Ми беремо на себе витрати на послуги перевізника з обміну товару в обидва боки.
Якщо виробничий дефект не підтвердився
Ми повідомимо вас про це і, за необхідності, надішлемо відеозапис діагностики як доказ. У цьому випадку покупець несе відповідальність за витрати на доставку товару. Товар буде повернутий клієнту за його/її рахунок.
Як повідомити про несправність товару
Зв'яжіться з нами за номером, вказаним в шапці сайту або за номером заявки, яку ви залишили нашому менеджеру.
Правила заміни товарів з тривалою гарантією
У разі настання гарантійного випадку клієнт повинен повідомити нас про несправність. При цьому, будь ласка, надайте нам наступну інформацію, якщо це можливо
- Номер замовлення або ТТН, за яким був відправлений товар;
- Прізвище, ім'я та номер мобільного телефону одержувача посилки;
- Серійний номер товару (за наявності).
Наші контактні дані для заповнення заявок, консультацій або усних звернень щодо заміни товару за гарантією можна знайти внизу цієї сторінки.
Ми зафіксуємо проблему і надамо вам детальну інформацію щодо повернення іграшки, яка не працює.
Товар повинен бути повернутий в чистому стані, в заводській упаковці і в тому ж стані, в якому ви його отримали (зарядний кабель, інструкція тощо).
Покупець несе відповідальність за витрати на пересилку товару для гарантійної заміни в обидві сторони.
Одразу після отримання товару розпакуйте посилку з потенційно дефектним товаром і проведіть його діагностику за допомогою відеозапису. Це необхідна процедура для подання подальшої претензії виробнику дефектного товару.
Після відеофіксації дефектного товару вам висилається новий товар для заміни. На практиці це займає 1-2 дні з моменту отримання посилки. Однак ми залишаємо за собою право здійснити заміну протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Якщо товар відсутній на складі або знятий з виробництва, ми запропонуємо вам товар в тому ж ціновому діапазоні і максимально схожий за технічними характеристиками.
Інші питання по гарантії
Якщо у вас виникли запитання, будь ласка, зв'яжіться з нами. +380993738764